دانلود رایگان بازی Splatterhouse

دانلود با استفاده از فایل های تورنت برای اولین بار در سایت های ایرانی
سازنده : Namco Bandai
سبک بازی : Action Adventure
ناشر : BottleRocket
زمان انتشار بازی :
تاریخ انتشار (شمسی) : ۰۲ آذر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار (میلادی) : 23 Nov 2010
سایر پلتفرم ها : PS3 | X360
برای شروع این پیشنمایش مدتی را تامل کردم تا چگونه به طور کوتاه و مختصر، محوریت و خط مشی سری Splatterhouse را به طرزی شایسته به رشته تحریر در آورم نهایت این شد که از نوشته روی جلد نسخه اول بازی استفاده کردم. " خطر ! فروش مشروط بر نظارت والدین " . تنها همین یک جمله بازگوکننده بسیاری از ویژگی های این مجموعه می باشد. Namco در سال 1988 نسخه اول مجموعه را بر روی TurboGrafx-16  عرضه کرد . بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که بنیان گذار سبک Survival Horror این عنوان می باشد . بازی دارای خشونت بی حد و مرزی بود. متلاشی شدن جمجمه ها ، سلاخی کردن بدن دشمنان و بیرون کشیدن ستون فقرات تنها بخشی از خشونت های بازی را تشکیل می دادند. احتمالا بیشتر طرفداران این بازی در ایران با نسخه سوم آن آشنایی دارند؛ عنوانی که مطمئنا در لیست بازی های محبوب هر فردی که کنسول Genesis را داشته است قرار می گیرد.


بازی با وجود فروش و پتانسیل بالایی که داشت مدت زیادی را در تاریکی به سر برد و خبری از ساخت ادامه آن به گوش نمیرسید. نهایتا هنگامی که طرفداران مجموعه در نامیدی کامل به سر می بردند Namco Bandi ساخت ادامه آن را بر روی 360 و PS3  اعلام کرد. بله گویا باز قرار بود تا خون همه جا پخش شود و تا حدودی تصلا خاطر بازیکنان خشن باشد. ساخت ادامه چنین عناوین شایسته ای کاملا خشنود کننده به نظر می رسد ولی حال اینجا یک سوال مهم مطرح می شود آن هم اینکه آیا سازندگان با نسخه جدید بازی تنها به فکر استفاده از نام مجموعه برای کسب درآمد بیشتر هستند یا اینکه در پی هدف والاتری می باشند؟ بلایی که بر سر Bionic Commando , Mortal Kombat , Wolfenstein و ... آمد گریبان گیر این مجموعه خواهد شد؟ اینها سوالاتی هستند که سعی می کنم در این پیشنمایش تا حد ممکن نسبت به آنها شفاف سازی کنم .

داستان این نسخه تا حدودی به نسخه اول بازی شباهت دارد البته با پیچ و تاب های بیشتر. داستان با روند کلیشه ای عناوین ابر قهرمانانه آغاز می شود؛ فردی کاملا معمولی مورد ستم و تعرض قرار می گیرد سپس با بدست آوردن قدرت هایی فرا بشری به سراغ انتقام جویی و نجات بشریت می رود ولی تفاوت عمده این عنوان با سایر رقبایش این است که قهرمان بازی تنها برای نجات معشوقه اش خود را درگیر این مصائب می کند . بگذارید کمی بیشتری این قسمت را موشکافی کنیم . Rick قهرمان بازی دانشجوی رشته " فراروانشناسی " می باشد که در یک روز نحس به همراه معشوقه اش Jennifer گرفتار طوفان شدیدی می شوند. آنها برای رهایی از این شرایط سخت به عمارتی به نام صاحبش یعنی West پناه می برند. دکتر West صاحب عمارت فردی روانی و خطرناک می باشد که پس از مطلع شدن از حضور این زوج در عمارتش به یکسری از موجودات اهریمنی دستور می دهد تا به سراغ آنها بیایند. بعد از ربودن Jennifer آنها به شدت و تا حد مرگ Rick را زخمی می کنند. Rick که از همه جا دل بریده بود ناگهان به ماسک عجیبی بر می خورد که به او می گوید که در صورت  استفاده از آن زخم هایش بهبود خواهد یافت و همچنین در یافتن معشوقه اش کمکش خواهد کرد. Rick که سردرگم شده بود و از طرفی انتخاب دیگری هم نداشت تصمیم گرفت تا از ماسک استفاده کند. با زدن ماسک اتفاقات عجیبی در Rick صورت می پذیرد؛  بدست آوردن قدرت هایی فرای انسانی، عضلاتی عجیب و ورزیده و در نهایت علاقه بی حد و حصر نسبت به خون عمده این تغییرات می باشد. حال گویا ورق برگشته است و وقت آن رسیده تا هرکسی که در مقابل Rick قرار می گرد تاوان کارش را پس دهد.
برای توضیحات کامل تر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .
ادامه مطلب+Download

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 111
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 77320
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1